Joc și conectare cu calendarul de Advent

Mai e puțin până în decembrie. Despre cum reușește 1 Decembrie să fie bucățica mea de madlenă cu eliberare prelungită v-am mai povestit :). Pentru că eu simt așa, în fiecare an caut să le ofer copiilor mei momente de bucurie, care să facă din așteptarea Crăciunului un crescendo plin de experiențe și emoții frumoase.

Parte din aceste experiențe este Calendarul de Advent. Un obicei împrumutat, dar frumos, pe care l-am savurat cu plăcere împreună cu copiii anul trecut, motiv pentru care, anul ăsta am decis să-l fac și mai special.

Dacă anul trecut ne-am bucurat de povestioare și bombonele, pentru anul acesta am pregătit 24 de Carduri cu Provocări.  Voi atârna o șosetuță roșie de geamul din sufragerie, deasupra ei vom avea carduri cu textul ”Mai sunt X zile până la Crăciun”, iar în șosetuță, copiii vor găsi în fiecare zi, un card cu provocarea zilnică.

Am inclus în ele experimente științifice cu tematică de Crăciun, experiențe senzoriale cu aromă de sărbătoare, activități de construcție și artistice potrivite în context. Astfel, calendarul de Advent, va fi prilejul pentru aproximativ jumătate de oră de joacă și conectare zilnică în familie, le va stimula curiozitatea și creativitatea.

Daca sunteți curioși sau poate vreți să încercați și voi, atașez mai jos varianta gata pentru print a cardurilor.

advent

Spor la joacă!

Credit foto pentru piticul din carduri:

<a href=”https://www.freepik.com/free-photos-vectors/frame”>Frame vector created by Freepik</a>

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.